Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

petacx

Dokument „KDYBY MĚ ZABILI…"

FILM: „KDYBY MĚ ZABILI…“ dokument ČT o revoluci a ruské mafii v ČR 8-o ;-€ 8-o

-

http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/10267432141-kdyby-me-zabili/410235100021004/

http://www.reformy.cz/zpravy/film-kdyby-me-zabili-sametova-revoluce/

0/0
17.3.2011 0:12

basniklidu

Presny popis ... vzniku polistopadoveho rezimu

kapitalista se jen poucil a nechava lidi se vykdakat ponevadz vi ze media jsou v jeho rukou a az toho bude prilis tak zakroci ... a mezitim oznaci nepratele lidu - socialni-levicove strany, nezamestnane, delnictvo, ... a v podobnem duchu pises i ty ... proste pionyr kapitalisty .

0/0
20.2.2011 7:20

Medvědice se vrací

co je třeba pro vznik demokracie v ČR

1) Lákavá "nová" zcestná idea 

2) Trapný , hloupýráčkující tajtrdlík, který skáče jak USA a jiné západní země pískají

3) Lhostejnost a nezájem ostatních občanů + počáteční navita a víra v lepší zítřky

4) Nalezení sjednocujícího nepřítele (nejlépe např. nějaká jasně definovatelná menšina- třeba politická)

5) ...

0/0
24.12.2010 12:25

Medvědice se vrací

taky byste mohl napsat článek na téma

udržování demokracie totalitními způsoby

0/0
24.12.2010 12:22

petacx

Evropský zákon proti popírání zločinů komunismu

Popírat komunistické zločiny by mělo být trestné v celé EU, navrhuje Česko

Podle ministra zahraničí Karla Schwarzenberga je popírání zločinů komunismu plně srovnatelné s popíráním zločinů nacismu, které je v mnoha zemích EU trestné.

http://zahranicni.ihned.cz/c1-48616480-popirat-komunisticke-zlociny-by-melo-byt-trestne-v-cele-eu-navrhuje-cesko

-- -- -- -- --

Brusel: Evropský zákon proti popírání zločinů komunismu? To by v socialistické EU neprošlo. Evropská komise odmítla výzvu České republiky a dalších pěti členských států unie, aby urychleně připravila celoevropský zákaz popírání zločinů komunismu. http://zahranicni.ihned.cz/c1-48956810-brusel-evropsky-zakon-proti-popirani-zlocinu-komunismu-to-by-neproslo

0/0
24.12.2010 10:15

basniklidu

Re: Evropský zákon proti popírání zločinů komunismu

v EU jsou totiz na rozdil od tech podavajich servilnich sluzebnicku korporaci z bananovych vychodevropskych republik chytrejsi a nejspis vi, ze komunizmus nidke nebyl a tak nemohou byt jeho obeti. navic to by pak museli vydat zakon o zakazu popirani zlocinu v "porevolucnich" zemich kdy mnozstvi lidi zemrelo v obrovskem narustu kriminalnich aktivit, prislo nelegalne o sve majetky a dodnes umira jako bezdomovci na ulici bez jakehokoliv zajmu tech statu ... proste americti kasparci zahrali v EU divadylko.

0/0
20.2.2011 7:29

petacx

Sociologové stále lžou o extrémní pravici

Sociologové stále lžou o extrémní pravici  R^ (ale koho to zajima ;-€ )

-

http://zalom.blog.idnes.cz/c/168250/Sociologove-stale-lzou-o-extremni-pravici.html

-

R^

0/0
16.12.2010 23:11

petacx

Milé USA a milá Evropo nechte si svůj socialismus

Milé USA a milá Evropo nechte si svůj socialismus / (komunismus)  8-o  ;-€  8-o 

R^

http://vlcek.blog.ihned.cz/c1-46481750-mile-usa-a-mila-evropo-nechte-si-svuj-socialismus

0/0
5.12.2010 23:57

Medvědice se vrací

je zajímavé jak se autor snaží ospravedlnit

že demokracie popírá své vlastní principy

0/0
15.11.2010 23:43

Medvědice se vrací

ve výčtu jste zapoměl na

revoluci v roce 1989.

0/0
15.11.2010 23:43

petacx

BORTI SE SOCIALISTICKA EUro-zona ???

Máme problémy, asi budeme potřebovat pomoc Unie, přiznal portugalský ministr

-

http://ekonomika.idnes.cz/mame-problemy-asi-budeme-potrebovat-pomoc-unie-priznal-portugalsky-ministr-1v7-/eko-zahranicni.aspx?c=A101115_184852_eko-zahranicni_vel

-

jsem zvedavy pokud na radu postupne prijde Španělsko, Itálie, Francie, Německo - tak to bude pekny rachot a doufam konec socialistu a demagogickeho populismu v EU 8-o

0/0
15.11.2010 23:34

petacx

Re: BORTI SE Totalitní EUro-zona ??? Zel asi jeste ne :-(

Rozpočtový deficit Řecka loni činil 15,4 procenta HDP

8-o ;-€

http://ekonomika.idnes.cz/rozpoctovy-deficit-recka-loni-cinil-15-4-procenta-hdp-fh0-/eko-zahranicni.aspx?c=A101115_112650_eko-zahranicni_cem

0/0
15.11.2010 23:37

jafava

Velmi dobré! Kdy bude pokračování?

Konečně něco, co se dá číst!     

0/0
8.8.2010 16:32

petacx

Re: Velmi dobré! Kdy bude pokračování? - doporucuji

doporucuji nakouknoutna nektere velmi zajimave nazory:

-

Multukulturalismem zasela levice čertovo semínko, díky němuž se křísí pravice

-

http://fragmenty.cz/iz000739.html

0/0
25.8.2010 23:08

petacx

Německý prezident končí. Řekl nahlas politicky nekorektne

Německý prezident končí. Řekl nahlas politicky nekorektně... pravdu  8-o 8-o 8-o   

-

http://frantisekmatejka.blog.idnes.cz/c/141326/Nemecky-prezident-konci-Rekl-nahlas-politicky-nekorektne-pravdu.html

R^

0/0
2.9.2010 21:43

Totedyne

dalo by se souhlasit

S těmi 5 body by se dalo souhlasit. Momentálně je asi nejnebezpečnější a zcestná idea řeči o neomezené svobodě a o nutnosti řešit v době propadu hospodářského výkonu státní zadlužení. Mezi populistické a přitom charizmatické vůdce patří Klaus.

0/0
7.8.2010 20:22

petacx

Re: dalo by se souhlasit

1) řekl bych že zodpovedne se musi hospodarit vzdy R^ a vzdy jen tak na co mame

2) pokud bychom meli v dobe rustu prebytkove rozpocty mohli bychom v pripade potreby ted treba cast cerpat ale NIKDY NE opacne! !!

3) kazda nezodpovedna zeme nakonec na sve dluhy doplati !! viz Recko NEMA sanci se z predluzeni nikdy dostat 8-o pouze si EU koupila cas.

4) Hloupe Sobotkovi (Otikovi) reci o tom ze pokud se nebudeme dal zadluzovat ze spatne dopadneme jsou zcela ZCESTNE a brutalne POPulisticke  ;-€ ...

0/0
7.8.2010 21:10

Tecumtha

Re: dalo by se souhlasit

ten na koho jste reagoval toto bohuže nikdy nepochopí. Jeho fanatický orangemozek mu brání v používání zdravého rozumu.

0/0
8.8.2010 9:02

kaktusak

Co je potřeba k pádu buržoazně demokratického režimu?

Tak především hluboká krize tohoto režimu. Neschopnost řešit problémy občanů. To by si dnešní mocipáni i voliči "demokratické" pravice měli uvědomit. Ty další vaše body jsou nepodstatné.

"Původně menšinový, ale po nějakém čase většinový názor se postupně začne prosazovat, až je prohlášen či přijmut na základě přiklonění většiny za správný a pravdivý." To platí především pro dnešní "demokratický" kapitalismus, že?

Nástup nacistů: Je vidět, že ve volbách nezískali většinu, museli se spojit s "demokratickou" pravicí, která tím pádem selhala.

Slouva o neútočení z roku 1939, to byla naprosto správná věc.

Francouzská revoluce naopak odstranila totalitní režim.

0/0
7.8.2010 19:19

petacx

Re: Co je potřeba k pádu buržoazně demokratického režimu?

ano elity zahledene do sebe dnesnimi slovy SOCIALISTICKY hospodarili a brutalne zadluzili zemi

ale francouzska revoluce rozhodne nebyla cesta vpred Rv

0/0
7.8.2010 21:12

petacx

Re: věda a namyšlenost

cituji:

...Kolem roku 1900 byl prakticky každý v německy mluvících zemích etatistou nebo státním socialistou. 8-o

Kapitalismus a liberalismus byly považovány za zastaralé a překonané. Ani antimarxisté neměli nijakých pochyb o tom, že socialismus má “oprávněné jádro” a požadovali proto odpovídající rozsah státních “sociálních reforem”. 8-o 

V oblasti duchovního života stál na vrcholu svého úspěchu historismus. Hospodářské dějiny byly moderní vědou.

Na klasickou, abstraktně-teoretickou politickou ekonomii se pohlíželo s pohrdáním. Považovalo se za hotovou věc, že neexistují univerzálně platné ekonomické zákony...  8-o 

0/0
7.8.2010 23:51

Tecumtha

Re: Co je potřeba k pádu buržoazně demokratického režimu?

;-D Francouzská revoluce nic neodstranila, ale naopak nastolila TOTALITU LŮZY Z ULICE. Vy nevíte jaké množství lidí bylo popraveno jen na základě obvinění, že jsou nepřáteli "lidu" , protože se neoslovovali "občane" ?

0/0
8.8.2010 9:05

lost

v dohledné budoucnosti

budou některé režimy vypadat celkem přijatelně .;-)

0/0
7.8.2010 18:47

strycek-Joe GmbH

Máte pravdu, také v Listopadu 89 propaganda zfanatizovala

davy hloupých lidí, kteří by si dnes nafackovali.

0/0
7.8.2010 18:40

dolch

Re: Máte pravdu, také v Listopadu 89 propaganda zfanatizovala

To máte naprostou pravdu. A ti, co by si dnes nenafackovali, by těm, co by si nafackovali, ještě rádi nějakou tu facku přidali. Takže ti, co by si dnes nafackovali, by měli dostat nafackováno dvakrát ;-D

0/0
7.8.2010 18:47

jyy

Re: 118+2(koupí(l))

Máme konečně, poprvé od roku 1948, možnost je definitivně vyfackovat před demografií.

0/0
7.8.2010 19:15

kaktusak

Re: 118+2(koupí(l))

To už zkoušel váš předchůdce Adolf. Dopadli byste stejně.

0/0
7.8.2010 20:09

jyy

Re: 118+2(koupí(l))

Dokud nebudou pojmenovány a potrestány zločiny křesťanů a komunistů stejně jako fašistů a nacistů po 2. světové válce, nepostoupíme dál.

Jinak si sváma komunistama nikdo nehraje ? Dokonce i v hospodě jste nyní docela potichu. Že by doléhala demografie ?

0/0
7.8.2010 20:57

Tecumtha

Re: 118+2(koupí(l))

kaktusáku.... Adolf byl ale váš předchůdce. Nacismus a fašizmus jsou ideologie KOLEKTIVISTICKÉ ..... ergo LEVICOVÉ  ;-D

0/0
8.8.2010 9:07

kaktusak

Re: Máte pravdu, také v Listopadu 89 propaganda zfanatizovala

R^

0/0
7.8.2010 19:20

petacx

The Soviet Story aneb Příběh rudého zla - s českými tituly

The Soviet Story aneb Příběh rudého zla ;-€

 -

http://reformy.shoptet.cz/totalita-vcera-dnes-a-zitra/the-soviet-story-aneb-pribeh-rudeho-zla

0/0
7.8.2010 18:30

basniklidu

Re: The Soviet Story aneb Příběh rudého zla - s českými tituly

Diky za odkaz ...

0/0
20.2.2011 8:27

basniklidu

Re: The Soviet Story aneb Příběh rudého zla - s českými tituly

Diky za odkaz ...

0/0
20.2.2011 8:44

nikolaj

dobrý

bohužel, vznik totalitního režimu demokratickou cestou nás v budoucnu opět čeká. Zatím se nacházíme ve stadiu byrokratické totality...

0/0
7.8.2010 18:26

petacx

Re: dobrý

zel mate pravdu  

-

totalita byrokracie a timto zpusobem legalizovane a dokonale maskovane mafie je ... ;-€

0/0
7.8.2010 18:32

dolch

Dobrý

až na ten letopočet u Francouzské revoluce - i ten odkaz, co tam máte, udává roky 1789 - 1799.

0/0
7.8.2010 18:16

Tecumtha

velmi dobře napsáno

R^

0/0
7.8.2010 18:00

certik_bertik

a

co bylo v dějinách vlastně správně?

0/0
7.8.2010 17:36



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.